جزئیات جدیدی از کشتی حادثه‌دیده در جنوب شرق یمن موضوع چهارمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ طائب در مشهد: انتخابات، نفرت‌پراکنی نیست؛ با نفرت در رقابت، نمی‌توان کشور را اداره کرد اربعین شهدای جمهور در تهران و مشهد برگزار می‌شود تأکید استاندار خراسان‌رضوی بر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات پیش رو ۶۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد از ابتدای سال آسفالت شده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: کارکنان دولت در ساعات اداری حق انجام فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات پس از عملیات مشترک با ارتش یمن برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۳ تیر ۱۴۰۳) ۸ تیرماه، فرصتی مهم برای میثاق با شهید رئیسی شهادت ۳۵۰ معلم و هشت هزار دانش آموز در غزه رئیس سابق شاباک: خطراتی حیاتی اسرائیل را تهدید می‌کند رسانه رژیم صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو (۲ تیر ۱۴۰۳) حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی علیرضا زاکانی منتشر شد + فیلم از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی پورمحمدی منتشر شد + فیلم قاضی‌زاده‌هاشمی: خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود توقف پخش مستند تبلیغاتی زاکانی
سرخط خبرها

وزیر کشور: دشمنان مدت‌هاست که در پی القای جدایی میان مسئولان و مردم‌‌اند

  • کد خبر: ۲۳۳۳۵۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
وزیر کشور: دشمنان مدت‌هاست که در پی القای جدایی میان مسئولان و مردم‌‌اند
وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان از مدت‌ها پیش به‌دنبال القای جدایی میان مسئولان و مردم هستند، گفت: همگی مشاهده کردیم که در تشییع این شهدای بزرگوار، همبستگی با نظام و رهبری و مسئولان مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در بیست‌و‌هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا که در ستاد فراجا برگزار شد، اظهار کرد: حادثه تلخ و سخت هجران جمعی از نخبگان و برجستگان کشورمان به‌ویژه رئیس‌جمهور محبوب و مردمی که جان خود را در راه خدمت به مردم هدیه کردند، برای همه مردم بسیار سخت و دردناک بود. ازدست‌دادن چنین‌شخصیتی بار سنگینی را برای کشور همراه داشت. در هر محلی که پس از شهادت این عزیز مراجعه می‌کنم، فهرست خدمات و اقدامات صورت‌گرفته توسط ایشان مشاهده می‌شود. ایشان کشور را در این مدت کوتاه مسئولیت، در مسیر رشد و پیشرفت قرار دادند.

وی افزود: شخص رئیس‌جمهور شهید در این مدت کوتاه مسئولیت خود، از بخش‌های مختلف مجموعه انتظامی بازدید کرده بود و از نزدیک با مأموریت‌های این سازمان آشنایی کامل داشت.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان از مدت‌ها پیش به‌دنبال القای جدایی میان مسئولان و مردم هستند، گفت: همگی مشاهده کردیم که در تشییع این شهدای بزرگوار، همبستگی با نظام و رهبری و مسئولان مشخص شد. این حضور مردم برای فراجا به عنوان عنصر تأمین‌کننده امنیت و نظم‌بخشی بسیار حائز اهمیت است و جا دارد از اقدامات همکاران خود در مجموعه فراجا تشکر داشته باشم.

وحیدی با بیان اینکه فراجا نهادی انقلابی و در بطن مردم است، اظهار کرد: این نیروی خدوم امروز مورد اعتماد مردم است و در تبیین بسیاری از مسائل حضوری پر‌رنگ دارد که به سهم خودم از این اقدامات انجام‌شده تشکر می‌کنم. امروز فراجا به نوعی عادت به انجام اقدامات بزرگ دارد و این امر برای فراجا یک دستاورد محسوب می‌شود و در بسیاری از مأموریت‌ها این آزمون بزرگ را به‌درستی پشت سر گذاشته است.

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا سازمانی انتظامی و امنیتی و در عین حال سازمانی فرهنگی، اجتماعی و مردمی است، گفت: مجموعه انتظامی کشور حافظ ارزش‌ها و حامی گسترش فضائل اخلاقی در کشور است. در انتخابات پیش رو که به نوعی مردم‌سالاری دینی است، فراجا وظیفه تأمین امنیت را بر عهده دارد و امیدواریم همانند انتخابات قبلی که با مدیریت و تلاش شبانه‌روزی عزیزان در این مجموعه به‌خوبی پشت سر گذاشتیم، شاهد برگزاری با‌شکوه و در امنیت باشیم.

وحیدی در ادامه به اجرای طرح نور توسط فرماندهی انتظامی کشور اشاره کرد و گفت: جامعه امن با داشتن حاکمیت فضائل اخلاقی در کنار اعمال قانون و انضباط اجتماعی میسر خواهد شد و این طرح بر همین مبنا و در راستای قانون‌مداری و آرامش مردم و رعایت هنجار‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: هنگامی که جامعه‌ای امن و مردم در آرامش باشند، از خانواده‌ها صیانت و ارزش‌های معنوی و انقلابی در بین مردم نهادینه خواهد شد و این‌ها همه با هویت ایرانی اسلامی و انقلابی محقق می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: برخی سؤال می‌کنند که چرا فراجا به این موضوع ورود کرده که باید اعلام کنم این اقدامات فراجا در راستای اجرای قانون و صیانت از خانواده، دین و آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شود و در بیست‌و‌هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا به‌نوعی می‌توان گفت طرح نور از بزرگ‌ترین افتخارات فراجاست.

وی در پایان به دیگرمأموریت‌های فراجا و لزوم استمرار آن‌ها اشاره کرد و گفت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات و خودرو‌های شوتی قاچاق کالا و مواد‌مخدر از دیگر مواردی است که فرماندهی انتظامی باید مقتدرانه با آن‌ها برخورد کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->